Autotaalglas kiest BlahBlahism Amsterdam
- Bureaus
- 29 apr 2014 @ 09:51
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesPitchesInnovatie
- 29 apr 2014 @ 09:51
- Redactie Bureaus
Autotaalglas heeft na een bureauoriëntatie gekozen voor BlahBlahism Amsterdam. Het reparatiebedrijf was voorheen klant bij Eigen Fabrikaat, onderdeel van de DDB Groep.
Autotaalglas heeft haar keuze gebaseerd op de vernieuwende aanpak van het nog jonge bureau BlahBlahism. De nieuwe merkstrategie is ontwikkeld op basis van neuro-advertising principes. De campagne draait op dit moment op televisie en wordt ondersteund door radio.
BlahBlahism is een onafhankelijk Nederlands bureau, gevestigd in Amsterdam. Het vermengt de kracht van kunst met advertising. BlahBlahism wil zich vanuit een geheel nieuw paradigma richten op de consument om tot effectieve reclame te komen. Hiervoor maakt het bureau van Huub van Osch gebruik van laterale denkprocessen die zeer sterk aanwezig zijn in de kunstwereld.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing