Autotaalglas kiest BlahBlahism Amsterdam

Autotaalglas kiest BlahBlahism Amsterdam
  • Bureaus
  • 29 apr 2014 @ 09:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesPitchesInnovatie

Autotaalglas heeft na een bureauoriëntatie gekozen voor BlahBlahism Amsterdam. Het reparatiebedrijf was voorheen klant bij Eigen Fabrikaat, onderdeel van de DDB Groep.

Autotaalglas heeft haar keuze gebaseerd op de vernieuwende aanpak van het nog jonge bureau BlahBlahism. De nieuwe merkstrategie is ontwikkeld op basis van neuro-advertising principes. De campagne draait op dit moment op televisie en wordt ondersteund door radio.

BlahBlahism is een onafhankelijk Nederlands bureau, gevestigd in Amsterdam. Het vermengt de kracht van kunst met advertising. BlahBlahism wil zich vanuit een geheel nieuw paradigma richten op de consument om tot effectieve reclame te komen. Hiervoor maakt het bureau van Huub van Osch gebruik van laterale denkprocessen die zeer sterk aanwezig zijn in de kunstwereld.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken