BVH wint pitch voor Keytrade Bank
- Bureaus
- 17 apr 2014 @ 09:42
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesZakelijkPitches
- 17 apr 2014 @ 09:42
- Redactie Bureaus
Keytrade Bank heeft na een pitch gekozen voor BVH Identity Driven Advertising. De internetbank, marktleider in België, is al actief op de Nederlandse markt, maar wil nu een serieuze stap zetten om die positie te versterken.
Keytrade Bank is onderdeel van de Crédit Agricole Groep. Al vijftien jaar is deze pure internetbank de marktleider in België, op basis van gespecialiseerde dienstverlening in online beleggen met scherpe tarieven.
Jeroen Kaal, CEO van BVH: 'Keytrade Bank is twee jaar actief op de Nederlandse markt en heeft alles in zich om, na het succes dat het in België en andere landen heeft, ook in Nederland een stevige positie te verwerven. Ze hebben een aantal hele goede tools voor klanten beschikbaar en de tariefering is ook nog eens bijzonder scherp. Na een rustige start is het nu tijd om het ijzersterke verhaal van deze online broker aan Nederland te vertellen. En je zult zien dat steeds meer mensen zelf met Keytrade zullen gaan beleggen.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing