BVH wint pitch voor Keytrade Bank

BVH wint pitch voor Keytrade Bank
  • Bureaus
  • 17 apr 2014 @ 09:42
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesZakelijkPitches

Keytrade Bank heeft na een pitch gekozen voor BVH Identity Driven Advertising. De internetbank, marktleider in België, is al actief op de Nederlandse markt, maar wil nu een serieuze stap zetten om die positie te versterken.

Keytrade Bank is onderdeel van de Crédit Agricole Groep. Al vijftien jaar is deze pure internetbank de marktleider in België, op basis van gespecialiseerde dienstverlening in online beleggen met scherpe tarieven. 

Jeroen Kaal, CEO van BVH: 'Keytrade Bank is twee jaar actief op de Nederlandse markt en heeft alles in zich om, na het succes dat het in België en andere landen heeft, ook in Nederland een stevige positie te verwerven. Ze hebben een aantal hele goede tools voor klanten beschikbaar en de tariefering is ook nog eens bijzonder scherp. Na een rustige start is het nu tijd om het ijzersterke verhaal van deze online broker aan Nederland te vertellen. En je zult zien dat steeds meer mensen zelf met Keytrade zullen gaan beleggen.'

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken