Emirates Airline kiest Microsoft voor WK-campagne

Emirates Airline kiest Microsoft voor WK-campagne
  • Bureaus
  • 17 apr 2014 @ 14:01
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesOnline advertisingWK VoetbalMediabureau

Microsoft Advertising is verkozen door Emirates Airline als partner in haar wereldwijde advertentiecampagne rond het WK Voetbal. Microsoft gaat aan de slag in samenwerking met mediabureau Havas Media Group.

De Emirates-campagne, getiteld #AllTimeGreats, beslaat 25 markten waaronder ook Nederland. Microsoft gaat de campagne uitserveren via MSN, Xbox, Windows 8 en Skype op vier verschillende schermen (PC, TV, tablet en mobiel).

Centraal in de campagne staat de video van voetballegendes Cristiano Ronaldo en Pele aan boord van een Emirates Airbus A380. De campagne loopt tot 21 april. 

Zie ook de corporate blog van Microsoft voor meer details over de digitale campagne van Emirates Airline. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken