Expand Online wint aanbesteding Erasmus Universiteit
- Bureaus
- 7 apr 2014 @ 15:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - OnlineSocial mediaPitches
- 7 apr 2014 @ 15:57
- Redactie Bureaus
Online marketing bureau Expand Online uit Rotterdam heeft de Europese aanbesteding online marketing van de Erasmus Universiteit Rotterdam (EUR) gewonnen. De diensten die binnen de context van online marketing in de samenwerking worden meegenomen, zijn Search Engine Advertising (SEA), Search Engine Optimization (SEO) en Social Media Advertising (SMA).
Expand Online gaat vanuit zijn dienstverlening de EUR ondersteunen met online marketing campagnes via kanalen zoals Google AdWords (zowel Search, Display als Remarketing), YouTube, Facebook en LinkedIn. De campagnes richten zich zowel op het werven van Nederlandse als internationale studenten. Bovendien wordt consultancy verleend op het gebied van meetbaarheid om zodoende dieper inzicht te verkrijgen in de kwaliteit per wervingskanaal.
Oprichter Willem Blom van Expand Online: 'Veel collega's van Expand Online en ikzelf hebben op de Erasmus Universiteit gestudeerd. Als oud-studenten zijn we dan ook extra verheugd om voor de EUR de komende jaren toegevoegde waarde op het gebied van online marketing te mogen bieden. Door onze diepgaande kennis van de gevraagde diensten en de onderwijssector denken we een uitstekende online partner voor de EUR te zijn.'
Carina de Walle, Team manager educational marketing van de Erasmus Universiteit: 'We kijken uit naar een mooie toekomst en positieve samenwerking met het snelst groeiende online marketing bedrijf.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing