JWT Amsterdam maakt nieuwe campagne voor UPC met Johnny de Mol als filmheld

JWT Amsterdam maakt nieuwe campagne voor UPC met Johnny de Mol als filmheld
  • Bureaus
  • 18 apr 2014 @ 12:47
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

UPC introduceert MyPrime als gratis onderdeel van het nieuwe Alles-in-1 Power pakket. Daarmee kun je onbeperkt genieten van duizenden films en series. En zo ontdek je een hoop verborgen kanten van jezelf. In deze commercial laat Johnny zien dat hij hij soms een mannetje is, soms een romanticus. En soms een beetje aso.

Credits 

UPC: Karin Veldhuis, Brigitte Verweij, Christiaan Puper, Hans Blom | JWT Amsterdam: THINK: John Vonk, Jeena van der Heul, JP Nieuwerkerk, Jan Willem Baggerman, Bert Kerkhof, Ivar van den Hove, Jan Bouts | DO: Edgar Molenaars, Liza Mastenbroek, Lotte de Rooij | Productiemaatschappij: Bäst flms | Regie: Diederik Spaargaren | Postproductie: The Ambassadors | Offline editor: Kim Henrichs | Geluid: Kaiser Sound

www.jwtamsterdam.nl



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken