Lewis PR rijdt mee met BlaBlaCar

Lewis PR rijdt mee met BlaBlaCar
  • Bureaus
  • 22 apr 2014 @ 09:17
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCommunityPromotie

Vanaf heden verzorgt Lewis PR de public relations voor BlaBlaCar in Nederland. Dit gemeenschapsforum brengt bestuurders met vrije plaatsen in contact met passagiers op zoek naar een lift. BlaBlaCar vervoert maandelijks meer dan 700.000 passagiers en staat zo aan de wieg van een volledig nieuw, door consumenten aangedreven transportnetwerk.

'Met een toegewijde klantendienst, een ultramodern internet- en gsm-platform en een snel groeiende gemeenschap van bestuurders en passagiers maakt BlaBlaCar van reizen een sociale, geldbesparende en efficiëntere ervaring voor miljoenen leden over heel Europa', aldus Shana Smeets, Associate Marketing Manager bij BlaBlaCar. 'We spelen hiermee in op de toenemende sharing community waarbij men steeds minder bezit en meer deelt om te kosten te drukken.'

BlaBlaCar telt meer dan 6 miljoen leden in twaalf verschillende landen. Meer dan 1 miljoen leden reizen maandelijks met BlaBlaCar. Om de dienst in Nederland beter onder de aandacht te brengen, heeft de organisatie Lewis PR ingeschakeld. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken