MediaScience krijgt MediaMath Platinum-certificering

MediaScience krijgt MediaMath Platinum-certificering
  • Bureaus
  • 22 apr 2014 @ 14:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • OnlineMarketingOnline advertising

Realtime marketing specialist MediaScience kondigde vandaag aan dat ze het Platinum-certificering heeft behaald voor MediaMathʼs OPEN Buyer programma. MediaScience is een van de eerste bedrijven binnen EMEA die deze onderscheiding heeft behaald, en differentieert zich daardoor van de internationale markt.

MediaMath, de maker van de TerminalOne Marketing Operating System voor digitale marketeers, heeft MediaScience bekroond met het Platinum-certificering naar aanleiding van MediaScienceʼs deskundigheid, strategische visie en bijdrage aan vooruitgang in de digitale industrie. De Nederlandse realtime marketing specialist is nu officieel erkend als een bedrijf dat uitblinkt in het bevorderen van industriebewustzijn en innovatie.

Als resultaat zal MediaScience betrokken worden in de product ontwikkeling van MediaMath en de bijbehorende testfases daarvan. Zo zal MediaScience worden meegenomen als MediaMath de markt opgaat met nieuwe functies. OPENgecertificeerde kopers profiteren daarnaast ook van kansen waarbij expertise en strategische vaardigheden centraal staan, media interviews en opname in functies van de OPEN site.

Greg Williams, mede-oprichter en SVP OPEN Partnership bij MediaMath: 'MediaScience verdient de OPEN Platinum-certificering en is een uitstekend voorbeeld van een trading entity dat innovatief is op de markt, deskundige service aanbiedt, en strategische initiatieven aanstuurt. MediaScience vertegenwoordigt alle kern pijlers van de Platinum-certificering. Nederland en de uitbreidende EMEA markt tillen digitale innovatie naar een uitzonderlijk hoog niveau, en kunnen dus in sterke mate profiteren van het OPEN programma. Dit focust zich namelijk op het delen van kennis en het ontwikkelen van samenwerkingsverbanden binnen deze snel groeiende markt.'

Boudewijn van Ewijk, managing partner MediaScience: 'Naast het feit dat MediaMath ons heeft erkend als een serieuze kennispartner, internationale marketing innovator en preferred buyer, maakt de Platinum status ons daarnaast ook Europese leider in het gebruiken en ontwikkelen van het MediaMath platform. Als Platinum klant krijgen we toegang tot data die normaal gesproken ontoegankelijk zou zijn. Dit draagt ook bij aan de ontwikkeling van onze eigen producten. Daarnaast hebben we nu de mogelijkheid het platform aan te passen en te verbeteren, speciaal voor elke klant en hun bijbehorende campagnes. Bovendien is het voor MediaScience nu ook mogelijk om pilots te draaien op nieuwe realtime systemen, bijvoorbeeld een die mobiel en desktop met elkaar verbindt.'

MediaScience werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik, die ervaring opdeden bij zowel nationale als internationale grote merken, bureaus en uitgevers. Door gebruik te maken van een slimme combinatie van data, media en de nieuwste techniek kan MediaScience per seconde het koopgedrag van de consument anticiperen, en ervoor zorgen dat ze de juiste boodschap zien, via het juiste kanaal, op het juiste moment. MediaScience ontzorgt, innoveert en levert de hoogste service als onafhankelijk marketing specialist.

MediaMath, gevestigd in New York en 12 locaties verspreid over vijf continenten, ontwikkelt MediaMath digitale marketing technologieën. Daarnaast biedt MediaMath expertise aan over de industrie, wat het mogelijk maakt voor marketeers om individuele consumenten te bereiken op grootschalig digitaal niveau wereldwijd. MediaMathʼs TerminalOne Marketing Operating System stelt marketeers in staat hun eigen technologische infrastructuur aan te passen en op deze manier dus het onderste uit te kan te halen met betrekking tot data, planning, executie, optimalisatie en analyse van digitale marketing programmaʼs. Hierdoor kan de marketeer betere beslissingen nemen. Door het versterken en verbeteren van de uitvoering van duizenden marketeers, zorgt TerminalOne ervoor dat de gebruikers streven naar transformatieve resultaten in het gehele digitale ecosysteem.

www.mediascience.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken