MissPublicity promoot babyfilmpjes Evian
- Bureaus
- 23 apr 2014 @ 09:22
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRCampagnesVirale marketingMerken
- 23 apr 2014 @ 09:22
- Redactie Bureaus
De babyfilmpjes van het Franse mineraalwatermerk Evian zijn wereldwijd al miljoenen keren bekeken. Voor de campagne voor de allernieuwste film in de reeks wordt PR-bureau MissPublicity ingeschakeld. In het filmpje The Amazing Baby & Me 2 maakt superheld Spider-Man kennis met het kind in zichzelf.
Evian is onderdeel van A Brand New Day, waaronder verschillende grote drankmerken vallen zoals Puschkin Vodka, Courvoisier en non-alcoholische merken als AriZona Iced Tea en Crodino. MissPublicity verzorgde voor een aantal van deze merken eerder al PR.
A Brand New Day bracht al eerder merken onder bij MissPublicity, waaronder Puschkin, Berentzen en Courvoisier. Carolien Kroef, senior brandmanager van Evian: 'Vanwege een prettige samenwerking en verschillende succesvolle PR-campagnes hebben wij de campagne van The Amazing Baby & Me 2 ook ondergebracht bij MissPublicity. Het is prettig en snel werken met een club waar je vaker mee werkt. Je weet wat je aan elkaar hebt.'
Het Franse mineraalwatermerk Evian wordt verkocht in meer dan 130 landen. Dagelijks bottelt Evian aan de bron in Evian-les-Bains vijf tot zes miljoen liter natuurlijk mineraalwater.
MissPublicity, gehuisvest in het monumentale Hulstkampgebouw in Rotterdam, behartigt de marketing- en PR-belangen van lifestyle- en foodmerken en van hospitality-concepten waaronder restaurants, clubs, hotels en evenementen.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing