Mona verrast met klei-animatie in nieuwe commercial

Mona verrast met klei-animatie in nieuwe commercial
  • Bureaus
  • 17 apr 2014 @ 08:25
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsBrandingCreatie

Mona is druk bezig met een media-offensief om 'het toetje' nadrukkelijker dan ooit op tafel te krijgen. Daar hoort ook een opvallende tv-commercial bij, en dat is gelukt. Daar waar foodmarketings doorgaans 'echte mensen' laat figureren, koos FrieslandCampina voor twee klei-mannetjes. De tv-spot is geproduceerd door The Ambassadors.

De commercial met de klei-mannetjes Sjors en Jacques haakt in op de Mona-actie waarbij het publiek een favoriet Toetje van de Maand Allertijden kan kiezen. Daarbij heeft men keuze uit alle 200 toetjes die de afgelopen twintig jaar werden uitverkoren als maandtoetje. 

Bij The Ambassadors is men heel trots op deze productie, omdat het een van de eerste commercials is die van begin tot eind bij het reclamebureau is vervaardigd. Bovendien is 'claymation' een ingewikkelde techniek. De regie was in handen van Vincent Lammers. 

Bekijk hieronder de commercial én 'The Making Of' van dit Mona-project. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken