Ogilvy interviewt John de Mol

Ogilvy interviewt John de Mol
  • Bureaus
  • 11 apr 2014 @ 23:58
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • InterviewTelevisie

Om iedereen een kijkje te geven in de manieren waarop creativiteit kan leiden tot zakelijk succes, publiceert Ogilvy een reeks interviews met mensen die hiervan de belichaming zijn. De eerste in de rij is John de Mol.

Hoe leidt creativiteit tot zakelijk succes? Een vraag die John de Mol verbindt met David Ogilvy. Zoals David’s overtuiging ‘if it doesn’t sell it isn’t creative’ zijn bureau tot het meest creatieve en meest effectieve netwerk van dit moment heeft gemaakt, zo heeft John de Mol creativiteit gebruikt om uit te groeien tot één van ‘s werelds meest succesvolle TV-producenten. 

In het interview dat vanaf volgende week te zien is op het kennis- en inspiratieplatform Ogilvydo, deelt John de Mol zijn gedachten over creativiteit. Hij vertelt hoe je tot grote ideeën komt, hoe je ze verder brengt en hoe je er mensen mee in beweging krijgt. Zou het bij wereldwijde kijkcijferhits zoals The Voice of Holland of Big Brother anders werken dan bij succesvolle campagnes van Ogilvy & Mather voor bijvoorbeeld Dove of DELA hier in Nederland?

Bekijk hier alvast de trailer en kijk de komende weken naar de complete interviews met John de Mol en andere inspirerende creatieve en zakelijke leiders.

www.ogilvy.nl
www.ogilvydo.com



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken