Reperion LBS kiest voor Loth PR

Reperion LBS kiest voor Loth PR
  • Bureaus
  • 8 apr 2014 @ 09:24
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRAppsPromotie

Reperion LBS is een partnership aangegaan met Loth PR Writing op het gebied van PR en communicatie. Loth zal Reperion’s innovatieve platform voor location based services ook in specifieke markten commercieel vertegenwoordigen.

Reperion’s LBS-platform bestaat uit een serie location-enabled apps en API’s die kunnen worden geïntegreerd met bestaande applicaties of gebruikt in een stand-alone, branded oplossing. De door consumenten in gebruik genomen apps worden beheerd via Reperion’s management dashboard waarmee de uitgever van de app in staat is rechtstreeks te communiceren op basis van contextuele informatie (locatie van de gebruiker en zijn zelf ingegeven belangstellingsprofiel).

Reperion LBS voorziet in hoogwaardige oplossingen voor Location Based Services met een sterke focus op media, marketing en communicatie. In combinatie met de cloud services van Windows Azure biedt Reperion ononderbroken beschikbaarheid en wereldwijde schaalbaarheid. Reperion is opgericht door een team van ervaren media- en ICT-professionals, die hun krachten hebben gebundeld.

Loth PR Writing levert diensten op het gebied van 'content creation & delivery' voor technologiebedrijven in B2B. Als zelfstandig consultant onderscheidt Loth zich met diepgaande kennis van de ICT-markt, een praktische benadering en met het geïntegreerd aanbieden van de combinatie van content en consultancy. Loth werkt onder meer voor Aspect, Custom Connect, HR4 Solutions, ION-IP enNetwork2day.  



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken