Stayokay boekt PR-bureau Coopr

Stayokay boekt PR-bureau Coopr
  • Bureaus
  • 14 apr 2014 @ 08:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRPromotieMarketing

Hostelketen Stayokay heeft de PR-activiteiten ondergebracht bij bureau Coopr. Naast de reguliere publicitaire werkzaamheden voor Stayokay zal het bureau aftrappen met het verder uitrollen van het goededoelenproject van de stichting: Stay4all.

Jennifer Woltjer, Manager Marketing & Sales bij Stayokay: 'Wij hebben niet alleen voor Coopr gekozen vanwege de originele aanpak die zij kozen tijdens hun presentatie, maar met name voor de manier waarop Coopr zich onderscheidt van traditionele PR-bureaus. Met hun sterke online focus en expertise, sluit Coopr perfect aan bij de strategie van Stayokay.'

Stayokay, jaarlijks goed voor 850.000 overnachtingen op 26 locaties in Nederland,  is in 1929 opgericht onder de naam NJHC (Nederlandse Jeugdherberg Centrale). In deze tijd bestond de stichting uit jeugdherbergen waar jongeren konden overnachten en elkaar ontmoeten. In 2003 veranderde de naam naar Stayokay, maar de focus op het ontmoeten is gebleven. De stichting is sociaal maatschappelijk betrokken en werkt met duurzame producten. 

Stay4all is een initiatief van Stayokay. Er zijn in Nederland veel kinderen op basis- of middelbare scholen die niet mee kunnen op schoolreis, omdat ouders de kosten voor een schoolkamp niet kunnen dragen. Stay4all zet zich in voor deze kinderen door het verblijf voor hen te betalen. Van elk geboekt vergaderarrangement bij Stayokay gaat er 1 euro naar Stay4all. 

Coopr specialiseert zich als PR-bureau in het integreren van traditionele, nieuwe en sociale media in PR. Sinds de oprichting in september 2009 heeft het bureau een leidende positie in de Nederlandse PR-wereld, met klanten als BSH, Coolblue, Groupon, Harman International, LinkedIn, MTV, Sunny Cars en WWE.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken