Sweetie van Lemz wint ook bij Tomorrow Awards
- Bureaus
- 8 apr 2014 @ 12:30
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - AwardCampagnesDigitaal
- 8 apr 2014 @ 12:30
- Redactie Bureaus
Het succes van Sweetie duurt voort. Na vier ADCN Lampen viel de Lemz-campagne voor Terre des Hommes ook in de prijzen bij de Tomorrow Awards in Miami. Niet eerder won een Nederlands bureau daar een prijs.
Het virtuele lokmeisje Sweetie is wereldnieuws sinds Terre des Hommes de ermee verkregen data over duizend pedofielen eind vorig jaar wereldkundig maakte. Lemz is ermee genomineerd voor diverse prijzen, van San Accenten in eigen land tot de prestigieuze D&AD White Pencil.
De jury van de Tomorrow Awards bekroonde in totaal vijf cases en maakte van alle winnaars een video waarin juryleden hun oordeel toelichten. Hieronder de juryvideo over Sweetie.
Lees ook het MarketingTribune-interview met Mark Woerde (Lemz).
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing