TBWA stapt uit pitch Rabobank

TBWA stapt uit pitch Rabobank
  • Bureaus
  • 28 apr 2014 @ 10:58
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesStrategieKlanten

Van de vier bureaus in de pitch om het prestigieuze Rabobank-account is er eentje afgehaakt. TBWA\Neboko heeft zich namelijk teruggetrokken, zo bevestigt Simon Neefjes aan MarketingTribune.

De overgebleven drie bureaus zijn Ogilvy & Mather, Kingsday en Lemz. Rabobank liet eerder deze maand weten de samenwerking met N=5 te beëindigen en een bureau-oriëntatie te starten.

Simon Neefjes, ceo van TBWA\Neboko, is deze week op vakantie, maar kan het nieuws op Adformatie.nl (artikel alleen voor abonnees) wel bevestigen. Volgens hem heeft TBWA momenteel gewoon te veel werk op bestaande klanten. Neefjes signaleert dat de markt weer aantrekt en merkt dat zelf in het eigen klantenpakket.

Rabobank zal de pitch voortzetten met de overgebleven drie bureaus. Er wordt geen vierde bureau aan de oriëntatie toegevoegd. Begin juli hoopt Rabobank de pitch te hebben afgerond. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken