Trouwen met Boursin, niet zonder risico
- Bureaus
- 9 apr 2014 @ 10:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - FoodCampagnesCommercials
- 9 apr 2014 @ 10:24
- Redactie Bureaus
Een bruiloft met Boursin op tafel is niet zonder risico, zo betoogt fabrikant Bel Nederland in haar nieuwe commercials voor het bekende roomkaasje. De vader van de bruid neemt op de belangrijkste dag van zijn dochter een paar funeste beslissingen.
De tv-cmapagne is een internationale productie onder leiding van reclamebureau Y&R. De regie was in handen van de veelbekroonde Amerikaanse director Scott Corbett. Het mediabureau OMD is verantwoordelijk voor de mediastrategie.
Met de nieuwe campagne wordt Boursin gepositioneerd als dé ultieme roomkaas om van te genieten, aldus Bel Group. Daarin ligt de nadruk op Boursin Knoflook & Fijne kruiden, maar wordt ook de variant zonder knoflook (Sjalot & Bieslook) onder de aandacht gebracht. De tv-commercial heeft tot doel nieuwe gebruikers naar het merk toe te trekken.
De campagne bestaat uit twee commercials, die zich beide afspelen op een bruiloft. Doordat de vader van de bruid intens geniet van Boursin, vergeet hij de wereld om zich heen. Met als gevolg dat de belangrijkste dag in het leven van zijn dochter niet zo verloopt als gepland. Beide commercials eindigen met de pay-off: 'Genieten van Boursin, is genieten van Boursin.'
Boursin noemt zichzelf 'de mentale leider binnen het roomkaasschap', met innovatieve concepten zoals roomkaas zonder knoflook, portieverpakkingen, mini's voor in de salade en Boursin Cuisine om mee te koken.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing