Michiel van der Schaaf versterkt Dietz Communicatie

Michiel van der Schaaf versterkt Dietz Communicatie
  • Bureaus
  • 17 apr 2014 @ 11:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PersonaliaMaatschappijCommunicatieStrategie

Michiel van der Schaaf, tot voor kort manager van Utrecht Marketing, versterkt per april het team van Dietz Communicatie. Hij gaat zich toeleggen op de gebieds- en citymarketing. Van der Schaaf is inmiddels gestart als coördinator citymarketing Arnhem en als kwartiermaker voor het nieuwe toeristisch bedrijf voor de Utrechtse Heuvelrug en de Gelderse Vallei.

'Citymarketing is geen modegril meer, de sector krijgt de laatste jaren echt het karakter van een volwassen bedrijfstak die rechtstreeks invloed heeft op de economische waarde van dorpen, steden en regio’s', zegt Van der Schaaf. 'De steeds complexere vraagstukken vragen niet alleen om topkwaliteit, maar ook om continuïteit en het bouwen van brede allianties. De veelzijdige ervaring die Luc Dietz en zijn team daarin hebben opgebouwd vormt een ideale basis om ook voor gebieds- en citymarketing een strategische partner van formaat te zijn.'

Als initiatiefnemer van het vernieuwde gastvrijheidsprogramma van de stad Utrecht won Michiel van der Schaaf met Toerisme Utrecht de Nederlandse Citymarketing Innovatie Award 2014. Michiel bouwde hiervoor een reputatie op als marketeer bij o.a. ABN Amro, NUON, Interpolis en Vodafone. Daarnaast is hij columnist in diverse vakbladen, geeft geregeld interviews en is gastdocent citymarketing aan de Hogeschool Rotterdam.

Ook Iesja Westerbeek, Marnix Janssen en Casper Paulich zijn per april aan de slag gegaan bij Dietz Communicatie. Westerbeek werkt als medior adviseur op de projecten VisitBrabant en Utrechtse Heuvelrug. Marnix Janssen is betrokken bij de eilandmarketing van Goeree Overflakkee en de professionalisering van het calamiteitenbeleid van een woningcorporatie. Casper Paulich adviseert als online strateeg op diverse projecten.

Dietz Communicatie is als strategisch communicatieadviesbureau gespecialiseerd in het oplossen van complexe vraagstukken op het gebied van regionale economie, ruimtelijke ontwikkeling, bouw en vastgoed. Het bureau is gevestigd in Utrecht. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken