Vier bureaus gaan pitchen voor Rabobank

Vier bureaus gaan pitchen voor Rabobank
  • Bureaus
  • 15 apr 2014 @ 09:41
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • Pitches

Rabobank heeft na een grondige oriëntatie gekozen voor een pitch met Kingsday, Lemz, Ogilvy & Mather Amsterdam en TWBA\Neboko. Alle vier bureaus zijn volgens de Rabobank op originele wijze in staat om in de pitch vorm en inhoud te geven aan het nieuwe samenwerkingsmodel dat de coöperatieve bank voor ogen heeft.

De Rabobank begeleidt de pitch zelf. De uitdaging voor de geselecteerde bureaus is om in deze pitch te laten zien hoe zij in samenwerking met de Rabobank invulling kunnen geven aan een nieuwe communicatiekoers. De bank staat op dit moment voor enorme veranderingen met klanten die anders gaan bankieren en een markt die vraagt om andere communicatie.

De Rabobank verwacht begin juli een finale keuze te maken voor haar nieuwe reclamebureau.

Update 28-04: TBWA\Neboko heeft zich teruggetrokken uit de pitch. 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken