RAI lanceert marketingcampagne voor organisatoren
- Bureaus
- 21 mei 2014 @ 12:29
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MediastrategieCampagnesZakelijkEvenement
- 21 mei 2014 @ 12:29
- Redactie Bureaus
Amsterdam RAI heeft deze week een nieuwe internationale marketingcampagne gelanceerd tijdens evenementenvakbeurs IMEX Frankfurt. De campagne is specifiek gericht op organisatoren van internationale beurzen, congressen en andere evenementen en laat zien hoe zij gedurende enkele dagen ‘burgemeester van Amsterdam’ kunnen zijn.
De campagne is onthuld met een krachtig statement voor potentiële organisatoren van evenementen in Amsterdam RAI: ‘Een levendig stadscentrum, geweldige verbindingen, fantastische hotels; Amsterdam heeft het allemaal. Wat de stad zo bijzonder maakt is haar kleinschaligheid. Amsterdam staat dan ook bekend als de meest compacte metropool ter wereld. En u kunt er de burgemeester van zijn! In Amsterdam is uw evenement uiterst zichtbaar en maakt u een blijvende indruk op uw gasten. Uw evenement is hét onderwerp van gesprek in de stad en heeft impact.’
Door middel van een nieuwe ‘augmented reality experience’ kunnen organisatoren virtueel ervaren wat de RAI hen te bieden heeft en worden zij uitgenodigd met ons te delen wat belangrijk is voor hun evenement. Daarnaast biedt de website Rai.nl/mayor organisatoren inzicht in de verschillende mogelijkheden via een interactieve ambtsketting. Iedere schakel staat voor een onderscheidend element waarmee de RAI organisatoren helpt bij het creëren van een succesvol evenement: Nederland, Amsterdam, bereikbaarheid, kennis & netwerk, ROI, flexibele configuratie, services, betekenisvolle ervaring, innovatie en duurzaamheid.
Maurits van der Sluis, directeur Convention Centre, Commercie bij Amsterdam RAI: 'Wij laten evenementen graag deel uitmaken van de stad en vice versa. We ondersteunen organisatoren bij het behalen van hun doelen en het creëren van een betekenisvolle ervaring. Met de campagne wil Amsterdam RAI internationale organisatoren inspireren met de unieke mogelijkheden die de RAI en Amsterdam hen biedt. Met hun evenement zijn zij even de burgemeester van Amsterdam.'
De RAI gelooft in de kracht van verbinding, de kracht van evenementen. In overeenstemming met deze filosofie heeft Amsterdam RAI de nieuwe marketingcampagne ontwikkeld in samenwerking met creatief bureau Lemon Scented Tea en productiebedrijf MINIbar.
Amsterdam RAI is een internationale beurs- en congresorganisatie. De RAI verwelkomt jaarlijks zo’n 1,5 miljoen bezoekers tijdens circa 500 evenementen, waaronder beurzen, congressen, corporate events en andere evenementen. Daarnaast levert de organisatie evenementgerelateerde diensten aan organisatoren, exposanten en bezoekers.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- MINIbar
- organisatoren
- campagne
- event
- beurs
- RAI
- burgemeester
- Lemon Scented Tea
- IMEX
- bureau
- productiebedrijf
- mayor
- marketingcampagne
- evenement
- Amsterdam RAI
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
- Chocomel aast op samenwerking met Hak25-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing