Branding-platform voor een betere wereld
- Bureaus
- 6 mei 2014 @ 10:50
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ConceptenWebsiteCommunicatie
- 6 mei 2014 @ 10:50
- Redactie Bureaus
'Communicatie is de kritische succesfactor om duurzame initiatieven succesvol te krijgen', zo luidt de boodschap van Inspiring a Better World, een initiatief van creative brand agency Branding a Better World. Het is een blog, een platform en inspiratiebron voor bedrijven, organisaties en individuen die zich bezig houden met ontwikkelingen op het gebied van duurzaamheid.
'De naam van ons bedrijf is tevens onze missie', zegt Elif Algu, oprichter van Branding a Better World. 'Als bureau concentreren wij ons op de rol van communicatie rond duurzame initiatieven en hoe die communicatie bijdraagt aan het bouwen en versterken van merken én aan een betere wereld.'
De meeste bedrijven die zich bezighouden met maatschappelijk verantwoord ondernemen weten volgens Algu niet goed hoe ze deze initiatieven op een juiste en positieve manier kunnen inzetten. 'De hoe-vraag in communicatie over duurzaamheid is nog lang niet ingevuld en dat is een gemiste kans. Met Inspiring a Better World willen wij het gesprek op gang brengen, inspireren, delen, leren en motiveren.'
Op Inspiring a Better World worden de do’s en don’ts van MVO besproken, net als inspirerende voorbeelden, succesvolle cases maar ook voorbeelden die de plank misslaan. 'Kortom: een blog boordevol inspiratie van én voor kenners uit het vak. Zodat we samen kunnen groeien richting een betere wereld.'
Branding a Better World maakt duurzame communicatie voor duurzame merken. Met haar communicatieconcepten heeft het bureau de ambitie om duurzame bedrijven en merken te laten groeien. 'Op die manier dragen wij samen, beetje bij beetje, bij aan een mooiere en betere wereld. Vandaar ons credo: Branding a Better World, one campaign at a time.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing