BVH promoot 3D-printers van Ultimaker
- Bureaus
- 26 mei 2014 @ 11:09
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieInnovatieKlanten
- 26 mei 2014 @ 11:09
- Redactie Bureaus
BVH Identity Driven Advertising heeft Ultimaker binnengehaald als nieuwe klant. De Nederlandse producent van 3D-printers wil als bedrijf groeien met behoud van het eigen DNA.
Ultimaker lanceerde in 2011 zijn eerste 3D-printer en timmert internationaal stevig aan de weg. Alles wijst erop dat het bedrijf uit Geldermalsen aan de vooravond staat van een explosieve groei. Aan BVH is gevraagd de huidige identiteit vast te leggen en het merk en de positionering scherp te stellen.
Jeroen Kaal, ceo van BVH: 'Het is zeer bijzonder wat Ultimaker doet. Ze maken zich gericht klaar voor de volgende fase van het bedrijf. Ultimaker is nu een zeer goed technisch product is dat op eigen kracht zijn publiek vindt. Maar ze willen hun unieke DNA graag behouden als ze hun vleugels echt helemaal uit gaan slaan. Daar helpen we ze bij door hun identiteit goed te omschrijven en scherp te stellen in een merkpaspoort en een postionering. Om van daaruit te komen tot creatieve marketingcommunicatie.'
Ultimaker 2. from Ultimaker on Vimeo.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing