Doom&Dickson lanceert Jack&Bill Foundation

Doom&Dickson lanceert Jack&Bill Foundation
  • Bureaus
  • 27 mei 2014 @ 11:26
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ReclameCampagnesMakers

Reclamebureau Doom&Dickson introduceert deze week de Jack&Bill Foundation. 'We willen wat doen voor merken die op de achtergrond zijn geraakt.'

'Doom&Dickson houdt van merken, ook van die waar we niet voor werken', zo meldt het bureau deze week in MarketingTribune. 'We willen wat doen voor merken die op de achtergrond zijn geraakt. De klassiekers waarvan iedereen denkt dat ze al lang zijn verdwenen, maar die gewoon nog trouw in het schap van de lokale supermarkt liggen. Merken die zelden of nooit meer communiceren om wat voor reden dan ook. Wij als merkenbouwers zien het als onze plicht om iets terug te doen voor deze merken. Daarom hebben we de Jack&Bill Foundation opgericht.'

Een goed idee is een creatief idee, en Doom&Dickson gelooft dat creativiteit 'het meest waardevolle is wat we een merk kunnen bieden'. Voor klassieke merken zoals de Vergulde Hand, Raak Kindercola, Brylcreem en Wybert wil het bureau graag iets ontwikkelen om ze ‘opnieuw’ op de kaart te zetten. 'Dit doen wij door middel van PR-waardige activaties. Doom&Dickson bedenkt de ideeën en zoekt daar mediapartners bij.'

Vandaar dat Doom&Dickson een oproep doet: 'Heeft u of kent u merken die ook meer aandacht verdienen? Neem dan contact met ons op en wij gaan dan graag samen met u aan de slag.' 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken