MediaMonks wint met '7 Days of Rain' op NY Festivals
- Bureaus
- 2 mei 2014 @ 12:06
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Awards
- 2 mei 2014 @ 12:06
- Redactie Bureaus
Na negen nominaties en eervolle vermeldingen verspreid over drie projecten is werk van MediaMonks gisteravond met vier prijzen bekroond door The New York Festivals. Het gaat om de 7 Day Rain Test voor schoenenmerk GEOX.
Met een First Prize, twee keer een Second Prize, en een Third Prize voor GEOX 7 Days of Rain in de categorieën Branded Entertainment en Digital is het een groot succes voor het Nederlands productiebedrijf.
De 7 Day Rain Test voor GEOX werd ontwikkeld in samenwerking met het Noorse bureau SMFB en MediaMonks was verantwoordelijk voor de gehele film- en digitale productie van de campagne.
De campagne maakt deel uit van een sterke, digitale communicatiestrategie die zich richt op het betrekken van de consument. De vorige Amphibiox campagne won onder andere een gouden leeuw op het Cannes Lions International Advertising Festival en een gouden award op The One Show.
New York Festivals prijzen overzicht:
Geox - branded entertainment: apparel, footware & accessories (third prize award)
Geox - branded entertainment: digital media (second prize award)
Geox - digital: apparel, footware & accessories (first prize award)
Geox - digital: interface & navigation (second prize)
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
- Bifi terug op TV met campagne... 16-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing