Persgroep kiest TBWA\Neboko voor zakelijke markt

Persgroep kiest TBWA\Neboko voor zakelijke markt
  • Bureaus
  • 5 mei 2014 @ 23:33
  • Link
  • Redactie Media
    Redactie Media

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesMarketing

De Persgroep gaat per direct een samenwerking aan met TBWA\Neboko voor het bewerken van de advertentiemarkt. Aan de keuze voor TBWA\ ging een korte oriëntatie vooraf.

Willem-Albert Bol, manager advertising marketing van De Persgroep: 'TBWA\ is bij mij ruimschoots bekend. In een oriëntatierondje langs enkele bureaus wisten zij echter ook mij weer te verrassen. Met veel energie en duidelijke ideeën toonden zij hun affiniteit met het onderwerp. TBWA\ zal ons helpen met een stevige positionering en een opvallende campagne. Zaken die het momentum van onze print en digitaal verder zullen versterken.' 

De Persgroep is uitgever van de dagbladen AD, Volkskrant, Trouw en Het Parool, van radiozender Q-Music en diverse online platforms, waaronder Intermediair en Tweakers. 

www.persgroep.nl
www.tbwa.nl

Redactie Media

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken