Gift of Time: internationale Amstel-campagne van Indie
- Bureaus
- 6 mei 2014 @ 13:34
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsMerkenMarketing
- 6 mei 2014 @ 13:34
- Redactie Bureaus
Heineken introduceert Amstel Premium PIlsener in Oost-Europa met een internationale campagne die is ontwikkeld door het Amsterdamse reclamebureau Indie. De campagne 'The Gift of Time' gaat over de waarde van tijd, zowel voor het brouwen als het drinken van een lekker Amstel-biertje.
'Time is precious', zo begint de nieuwe internationale commercial voor Amstel Premium Pilsener. Dat geldt voor de tijd die Amstel wijdt aan het brouwen van pils 'just that little bit longer' en de tijd voor het genieten van het pils: 'time to sip, not swallow'. De campagne is door Indie ontwikkeld voor de introductie van Amstel Premium Pilsener in Oost-Europa, met name de landen Bulgarije, Kroatië, Macedonië en Wit-Rusland.
In de commercial vertelt Amstel’s oudste nog in leven zijnde brouwer – John Plat – zijn persoonlijke verhaal. Plat heeft het overgrote deel van zijn leven (38 jaar) gewijd aan het brouwen van het beste pils bij Amstel. Deze toewijding en tijd zijn voor Amstel reden om ons ook aan te moedigen tijd te geven. Niet alleen aan hun pils, maar juist ook aan die speciale momenten die er toe doen.
De commercial van een minuut is de aftrap van het 'Gift of Time'-platform dat tot leven komt in print, outdoor, social media en instore.
Indie heeft onlangs ook de internationale pitch gewonnen die is uitgeschreven door Amstel Rusland. Het bureau werkt nu aan de ontwikkeling van de introductiecampagne voor een nieuw product in Rusland: Amstel Non-Alcoholic.
Credits
Creative Director / Art Director: Lode Schaeffer
Copywriter: Lysbeth Bijlstra
Designers: Maarten Versteeghe, Eva Storck
RTV: Ineke Koornstra
Account Management: Maroeschka Volker, Jojanneke Wennekker
Amstel Premium Pilsener (Heineken International): Anna Bizon
Productiemaatschappij: Comrad
Regisseur: Eche Janga
Producer: Karlijn Paardekoper
D.O.P.: Mark de Meijer
Geluid: Wave studios – Alex Nicholls-Lee
On-line post-productie: Storm Postproduction
Off-line: De Kapsalon – Brian Ent
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Amstel Premium Pilsener
- commercial
- Gift of Time
- bier
- Oost-Europa
- John Plat
- campagne
- Indie
- Heineken
- reclame
- Amstel
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
Laatste Nieuws
- Medewerkers Arag geven je de... 24-04-2024
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing