Alfred maakt nieuw werk voor Allsecure en Calvé

Alfred maakt nieuw werk voor Allsecure en Calvé
  • Bureaus
  • 18 jun 2014 @ 13:46
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Televisie

Tim en Tom Coronel vinden dat Nederlanders geld laten liggen. Hoogste tijd om de consument te laten weten dat ze tot wel honderden euro's kunnen besparen op hun autoverzekering. De tweeling rekent nietsvermoedende autobezitters voor hoeveel voordeliger ze bij Allsecur precies uit zijn. De commercial is de eerste in een reeks van drie nieuwe commercials voor de autoverzekeraar.

Calvé Mayonaise

Kent u die tijd nog, dat we een gerechtje dat ons in een restaurant werd voorgezet gewoon op gingen eten? Tegenwoordig moet een beetje 'foodie' zijn kunstig opgemaakte bordje eerst fotograferen en delen via Instagram of Facebook. Zo ook de dame in onze nieuwe commercial voor Calvé Mayonaise. Maar haar man, die thuis met de kinderen aan tafel zit, heeft een passend antwoord...

www.alfred.nl



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken