Amstel kiest na pitch voor Being There
- Bureaus
- 17 jun 2014 @ 12:24
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesMerkenStrategieReclame
- 17 jun 2014 @ 12:24
- Redactie Bureaus
Amstel kiest voor Being There als nieuwe lead agency. Being There kwam de afgelopen maanden als beste naar voren in de pitch die het biermerk dit voorjaar uitschreef. Joe Public en Etcetera waren de twee andere deelnemer aan de Amstel-pitch.
Jetske Freeve, marketingmanager Amstel: 'De afgelopen maanden heeft Amstel voor deze pitch met drie bureaus intensief samen gewerkt, zowel op strategie als inhoud was het niveau altijd hoog. Being There heeft ons overtuigd: met dit bureau als lead agency willen wij onze aangescherpte merkpositionering verder vorm geven en een volgende stap met het Amstel-merk zetten. Ik kijk enorm uit naar een succesvolle samenwerking.'
Olivier Koning , managing director Being There: 'Het is voor ons als bureau een droom die werkelijkheid wordt. We hebben de afgelopen twee jaar keihard gewerkt om van een activatiebureau een bureau-anno-nu te worden. Dat we nu samen met het marketingteam van Amstel aan het tweede biermerk van Nederland mogen gaan bouwen, is fenomenaal.'
De komende maanden gebruiken Amstel en Being There om het creatieve werk en de werkwijze tussen Being There en de bureaus waar Amstel al mee samenwerkt verder vorm te geven. Later dit jaar worden de eerste resultaten van de samenwerking zichtbaar.
De Amstel-pitch, die werd begeleid door 3MO, hield de gemoederen flink bezig in reclameland. Aanvankelijk waren er zes bureaus in de race, maar de verdere gesprekken werden uiteindelijk gevoerd met drie partijen: Etcetera, Joe Public en de uiteindelijke winnaar Being There.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing