Biteman: Achtung haakt in op bijt-incident Luis Suárez met eigen Pacman-variant

Biteman: Achtung haakt in op bijt-incident Luis Suárez met eigen Pacman-variant
  • Bureaus
  • 26 jun 2014 @ 12:38
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • WK VoetbalOnline gamingCreatieMedia

Het bijtincident van Luis Suarez op het WK Voetbal heeft tot een opvallende inhaker van internetbureau Achtung geleid. Daags nadat de oud-Ajacied zijn tanden in de schouder van Giorgio Chiellini heeft gezet, komt het bureau met een speciale online game: Biteman.

Biteman is gebaseerd op een eerder idee van Achtung. Toen Suarez eerder een voetballer met zijn tanden te lijf ging, ontwikkelde het reclamebureau al eens een Suárez-interpretatie van Pacman: Hapman. Dankzij het nieuwe incident kreeg dat spel nu een internationale nieuwe versie: Biteman.

Spelers kunnen hun tanden zetten in dit eenvoudige spelletje en moeten als bloeddorstige Suárez erin proberen te slagen de Mexicaanse scheidsrechter Marco Rodríguez. Tegelijkertijd moeten ze alle Chiellini's opeten voordat de scheidsrechter ze vangt.

Het spel is beschikbaar op: Bitemangame.com 

Luis Suarez hoort trouwens vandaag welke straf hem boven het hoofd hangt, want de FIFA buigt zich momenteel over het nu al meestbesproken WK-incident. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken