BVH werkt voor Nsecure, maakt relatiemagazine LEF

BVH werkt voor Nsecure, maakt relatiemagazine LEF
  • Bureaus
  • 27 jun 2014 @ 10:15
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesBranded content

Nsecure is klant geworden bij BVH Identity Driven Advertising. Nsecure bevordert de veiligheid en toegankelijkheid van ondernemingen door het ontwikkelen, implementeren en onderhouden van duurzame en gebruiksvriendelijke veiligheidsoplossingen. Nodig is een nieuwe merkstrategie om haar internationale ambities waar te maken.

Jeroen Kaal, CEO van BVH: 'Nsecure heeft de laatste jaren een sterke ontwikkeling doorgemaakt van leverancier van veiligheidssystemen naar adviseur voor organisaties om met de optimale veiligheidsbalans een bijdrage te leveren aan een beter rendement van een bedrijf. Daar moet nu het merkverhaal op afgestemd worden, want dat liep niet meer synchroon. We kijken dan ook met ze naar de opbouw en de merklading van het complete merkportfolio.'

Nsecure werkt voor ondernemingen als ING, BP, Essent en Miele evenals zorginstellingen en overheden.

Als eerste invulling van de nieuwe marktstrategie en aanpak verschijnt binnenkort, onder regie van BVH, een editie van het glossy relatiemagazine LEF.                 

www.bvh.nl
www.nsecure.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken