BVH werkt voor Nsecure, maakt relatiemagazine LEF
- Bureaus
- 27 jun 2014 @ 10:15
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PitchesBranded content
- 27 jun 2014 @ 10:15
- Redactie Bureaus
Nsecure is klant geworden bij BVH Identity Driven Advertising. Nsecure bevordert de veiligheid en toegankelijkheid van ondernemingen door het ontwikkelen, implementeren en onderhouden van duurzame en gebruiksvriendelijke veiligheidsoplossingen. Nodig is een nieuwe merkstrategie om haar internationale ambities waar te maken.
Jeroen Kaal, CEO van BVH: 'Nsecure heeft de laatste jaren een sterke ontwikkeling doorgemaakt van leverancier van veiligheidssystemen naar adviseur voor organisaties om met de optimale veiligheidsbalans een bijdrage te leveren aan een beter rendement van een bedrijf. Daar moet nu het merkverhaal op afgestemd worden, want dat liep niet meer synchroon. We kijken dan ook met ze naar de opbouw en de merklading van het complete merkportfolio.'
Nsecure werkt voor ondernemingen als ING, BP, Essent en Miele evenals zorginstellingen en overheden.
Als eerste invulling van de nieuwe marktstrategie en aanpak verschijnt binnenkort, onder regie van BVH, een editie van het glossy relatiemagazine LEF.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing