Initiative maakt nieuwe Spa online campagne: NL Nature by Phone
- Bureaus
- 27 jun 2014 @ 09:37
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Online advertising
- 27 jun 2014 @ 09:37
- Redactie Bureaus
De natuur is een onuitputtelijke bron van inspiratie die Spa graag wil delen met de nieuwe online campagne die op 26 juni van start gaat. Onder het motto De natuur is mijn bron roept Spa de consument op oog te hebben voor de natuur in Nederland. Hiervoor gaat Spa de samenwerking aan met natuurliefhebber en bekend Instagramfotograaf Eelco Roos.
Inspiratie uit de natuur
Spa Mineraalwater is afkomstig uit een schitterend beschermd natuurgebied in 'De Venen' in de Belgische Ardennen. Al zo'n 125 jaar zet Spa zich in voor de bescherming van dit natuurgebied en haar bronnen. De inspiratie die de natuur biedt, wil Spa graag delen met de consument. Daarom wordt iedereen die openstaat voor de schoonheid van de natuur opgeroepen met de smartphone natuurfoto's te maken en deze online te delen met Spa. De invulling is geheel vrij, van een simpele bloem tot een ultiem vergezicht en al het mooie van de Nederlandse natuur daartussenin.
Op de landkaart
Voor deze campagne is Spa een samenwerking aangegaan met instagramfotograaf Eelco Roos (350.000 volgers). Eelco fotografeert graag in de natuur en vertrouwt hierbij volledig op zijn smartphone. Samen met Spa gaat hij op zoek naar de mooiste plekjes in de natuur en deelt zijn foto's op de Facebookpagina van Spa Nederland. Niet alleen zal hij consumenten stimuleren op zoek te gaan naar inspiratie uit de natuur, ook zal hij in geposte videoboodschappen tips geven hoe je de mooiste foto's kunt maken met je smartphone. Op de Facebook app NL Nature by Phone kunnen deelnemers hun natuurfoto’s insturen. Op de app kun je ook natuurfoto’s van anderen bekijken en zie je op een landkaart van Nederland alle ingezonden foto’s.
Weekendtrip naar Spa
Aan de campagne is een leuke winactie verbonden. Uit alle inzendingen selecteert Eelco Roos samen met het publiek de mooiste natuurfoto. Deze inzending wordt beloond met een weekendtrip naar Spa in de Belgische Ardennen, waar je het beschermde natuurgebied rondom de bronnen van Spa kunt bewonderen en fotograferen.
Credits
Opdrachtgever: Spadel Nederland / Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Edwin van Dijken, marketing manager / Creatie: Initiative Media Nederland / Online Mediaplanning: Initiative Media Nederland
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing