Pickle Factory werkt voor Erasmus Universiteit

Pickle Factory werkt voor Erasmus Universiteit
  • Bureaus
  • 2 jun 2014 @ 11:43
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesReclameMerkenPitches

De Erasmus Universiteit Rotterdam heeft na een pitch voor haar communicatieconcept gekozen voor Pickle Factory. De komende maanden zal het bureau het strategische vierjarenplan van EUR vertalen naar een eenduidig merkverhaal en concrete marketingcampagne.

Krijn Smits, creatief directeur van Pickle Factory: 'De Erasmus Universiteit Rotterdam is een prachtig instituut met veel aanzien, nationaal en internationaal. Ik vind het heel bijzonder dat we gevraagd zijn om van zo’n instituut een merk te maken.' 

Naast branding zal er een onderwijsmarketingcampagne ontwikkeld worden, zowel binnen Nederland als internationaal. In de pitch zaten Pickle Factory, The Communication Company en Nijgh uit Rotterdam. 

Reclamebureau Pickle Factory is gespecialiseerd in reclame en het activeren van mensen en merken. Voor klanten als Hertog Jan, ONVZ, Sultana, RAET en Verkade werkt het burea aan concepten die middelenvrij zijn en aan campagnes die impact hebben. Pickle Factory maakt met internetbureau The People’s Valley, eCRM-bureau Veritate en mobile specialist Mobtzu onderdeel uit van The Valley.  

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken