PR Stunt voert zomercampagne voor Heinz

PR Stunt voert zomercampagne voor Heinz
  • Bureaus
  • 12 jun 2014 @ 10:41
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRCampagnesPromotieMerken

HJ Heinz B.V. heeft haar activatie- en PR-aanpak opnieuw ondergebracht bij PR Stunt. Na succesvolle projecten voor de merken Heinz Culinair, Honig en Heinz Curry gaat het Amsterdamse communicatiebureau aan de slag voor Karvan Cévitam en Heinz Tomato Ketchup.

PR Stunt is gevraagd de nieuwe positionering van het vruchtenlimonademerk PR-matig te laden. Voor de overbekende ketchup verzorgt het bureau een persevenement als afsluiter van de zomercampagne.

Middels een nieuwe campagne zoomt Karvan Cévitam in op de zomervakantie en met name het heerlijke ontspannen gevoel dat men dan heeft. Met de nieuwste ijsthee wil het merk laten zien dat met een scheutje fantasie iedere dag als zomervakantie kan voelen. PR Stunt heeft samen met Heinz de PR-activatie aanpak ontwikkeld.

Er is een duidelijke foodtrend merkbaar. Minder kleur- en smaakstoffen, minder verspilling en een groeiende behoefte aan eerlijk voedsel. ‘Gewoon’ eten dat ongewoon goed wordt bereid staat dan ook centraal in de meest recente campagne van Heinz Tomato Ketchup. Middels een Facebook-activatie worden thuiskoks opgeroepen om hun ultieme burgerrecept te delen, met als hoofdprijs een (tijdelijke) plek op de menukaart bij het restaurant van chef-kok Ron Blaauw. PR Stunt is aangesteld voor de PR en organisatie van de finale van deze wedstrijd, die in augustus zal plaatsvinden.

PR Stunt is gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en volledig organiseren van brand experiences. Vormen als PR-stunts, guerrillamarketing en impactvolle events staan hierin centraal. 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken