PR Stunt voert zomercampagne voor Heinz
- Bureaus
- 12 jun 2014 @ 10:41
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRCampagnesPromotieMerken
- 12 jun 2014 @ 10:41
- Redactie Bureaus
HJ Heinz B.V. heeft haar activatie- en PR-aanpak opnieuw ondergebracht bij PR Stunt. Na succesvolle projecten voor de merken Heinz Culinair, Honig en Heinz Curry gaat het Amsterdamse communicatiebureau aan de slag voor Karvan Cévitam en Heinz Tomato Ketchup.
PR Stunt is gevraagd de nieuwe positionering van het vruchtenlimonademerk PR-matig te laden. Voor de overbekende ketchup verzorgt het bureau een persevenement als afsluiter van de zomercampagne.
Middels een nieuwe campagne zoomt Karvan Cévitam in op de zomervakantie en met name het heerlijke ontspannen gevoel dat men dan heeft. Met de nieuwste ijsthee wil het merk laten zien dat met een scheutje fantasie iedere dag als zomervakantie kan voelen. PR Stunt heeft samen met Heinz de PR-activatie aanpak ontwikkeld.
Er is een duidelijke foodtrend merkbaar. Minder kleur- en smaakstoffen, minder verspilling en een groeiende behoefte aan eerlijk voedsel. ‘Gewoon’ eten dat ongewoon goed wordt bereid staat dan ook centraal in de meest recente campagne van Heinz Tomato Ketchup. Middels een Facebook-activatie worden thuiskoks opgeroepen om hun ultieme burgerrecept te delen, met als hoofdprijs een (tijdelijke) plek op de menukaart bij het restaurant van chef-kok Ron Blaauw. PR Stunt is aangesteld voor de PR en organisatie van de finale van deze wedstrijd, die in augustus zal plaatsvinden.
PR Stunt is gespecialiseerd in het bedenken, ontwikkelen en volledig organiseren van brand experiences. Vormen als PR-stunts, guerrillamarketing en impactvolle events staan hierin centraal.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- PR Stunt
- activatie
- actie
- campagne
- Ron Blaauw
- ketchup
- wedstrijd
- Heinz
- recept
- Karvan Cevitam
- zomer
- ice tea
- hamburger
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing