Amp.Amsterdam adviseert Vodafone over muziek

Amp.Amsterdam adviseert Vodafone over muziek
  • Bureaus
  • 29 jul 2014 @ 13:15
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • ContentKlantenMuziekMerken

Muziekagentschap Amp.Amsterdam gaat telecommerk Vodafone over muziek adviseren, zowel op strategisch, tactisch als operationeel niveau. De keuze om met Amp.Amsterdam samen te werken past in de lijn van Vodafone om specialisten in te schakelen in plaats van één centraal reclamebureau.

Amp.Amsterdam omschrijft zichzelf als ‘de kortste verbinding tussen merk en muziek’. Het bureau streeft ernaar om de impact van muziekgebruik te optimaliseren en bovendien kosten en rechten transparant te maken.

Klanten van Amp.Amsterdam zijn naast Vodafone onder meer Nike, Heineken, MINI, Scotch & Soda, Madurodam en reclamebureaus zoals Wieden+Kennedy, Selmore, FHV/BBDO, 72andSunny en Amsterdam Worldwide. Daarnaast is Amp.Amsterdam de exclusieve muzieklicentie partner van Universal Music Publishing Benelux.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken