De overwinning is zoet voor Ogilvy&Mather

De overwinning is zoet voor Ogilvy&Mather
  • Bureaus
  • 10 jul 2014 @ 14:33
  • Link
  • Redactie Online
    Redactie Online

    Redactie
    MarketingTribune
  • PitchesReclame

Rik Ledder, Chief Executive Officer van Ogilvy & Mather Amsterdam, is ‘ontzettend blij om voor dit prachtige merk te gaan werken’. Ogilvy & Mather Amsterdam won de Rabobankpitch van Kingsday en Lemz. Eerder nam de Rabobank afscheid van bureau N=5. Volgens de bank sluit Ogilvy&Mather naadloos aan bij de nieuwe communicatiekoers die het wil gaan inslaan.

Rik Ledder roemt de Rabobank. ‘De pitch was perfect georganiseerd, Rabobank gaf ons - en naar ik begrijp de andere bureaus ook - veel ruimte en feedback om ons werk zo goed mogelijk te maken. Ze waren zeer betrokken, soms 24 uur per dag, en dat maakt de pitch meer dan een beauty contest. Een pitch zoals pitches bedoeld zijn. En daardoor is de winst ook extra zoet’, aldus Ledder.
De Rabobank liet eerder weten dat Ogilvy&Mather er het best in is geslaagd om ‘het kenmerkende karakter van Rabobank op een aansprekende en vernieuwende manier te vertalen in een nieuwe communicatiekoers.’

De eerste campagne wordt dit najaar gepresenteerd.

.
 

Redactie Online

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken