Jack&Bill Foundation lanceert Cannes Grey Lion

Jack&Bill Foundation lanceert Cannes Grey Lion
  • Bureaus
  • 4 jul 2014 @ 09:37
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Cannes

De Jack&Bill Foundation heeft tijdens het Cannes Lions festival in Cannes een nieuwe award in het leven geroepen, de Grey Lion. De Grey Lion is de prijs voor iconische merken die in de vergetelheid zijn geraakt.

Tijdens de ontbijtjes van Marketing Tribune in Cannes kregen alle aanwezigen de kans om te stemmen op de beste nostalgische commercial. Genomineerden waren op voorhand door de Jack&Bill Foundation geselecteerd. Onder hen onder andere Yogho Yogho, Fruitjoy, Punica en Rolo. Laatstgenoemde werd uiteindelijk tot winnaar verkozen.

Rolo wint niet alleen de allereerste Grey Lion ooit, maar krijgt ook een creatieve donatie van de Jack&Bill Foundation.

De Jack&Bill Foundation is een initiatief van Doom&Dickson. De Foundation wil wat doen voor merken die op de achtergrond zijn geraakt. De klassiekers waarvan iedereen denkt dat ze allang zijn verdwenen, maar die nog gewoon trouw in het schap van de lokale supermarkt liggen. Voor deze merken wil de Jack&Bill Foundation merkactivaties gaan ontwikkelen om ze opnieuw op de kaart te zetten. Onder het motto van Jack&Bill: “Een goed idee is een creatief idee.” Op deze manier doen we iets terug voor vergeten merken, gewoon omdat de Jack&Bill Foundation van merken houdt. 

doomanddickson.nl/jackbillfoundation

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken