Jack&Bill Foundation lanceert Cannes Grey Lion
- Bureaus
- 4 jul 2014 @ 09:37
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Cannes
- 4 jul 2014 @ 09:37
- Redactie Bureaus
De Jack&Bill Foundation heeft tijdens het Cannes Lions festival in Cannes een nieuwe award in het leven geroepen, de Grey Lion. De Grey Lion is de prijs voor iconische merken die in de vergetelheid zijn geraakt.
Tijdens de ontbijtjes van Marketing Tribune in Cannes kregen alle aanwezigen de kans om te stemmen op de beste nostalgische commercial. Genomineerden waren op voorhand door de Jack&Bill Foundation geselecteerd. Onder hen onder andere Yogho Yogho, Fruitjoy, Punica en Rolo. Laatstgenoemde werd uiteindelijk tot winnaar verkozen.
Rolo wint niet alleen de allereerste Grey Lion ooit, maar krijgt ook een creatieve donatie van de Jack&Bill Foundation.
De Jack&Bill Foundation is een initiatief van Doom&Dickson. De Foundation wil wat doen voor merken die op de achtergrond zijn geraakt. De klassiekers waarvan iedereen denkt dat ze allang zijn verdwenen, maar die nog gewoon trouw in het schap van de lokale supermarkt liggen. Voor deze merken wil de Jack&Bill Foundation merkactivaties gaan ontwikkelen om ze opnieuw op de kaart te zetten. Onder het motto van Jack&Bill: “Een goed idee is een creatief idee.” Op deze manier doen we iets terug voor vergeten merken, gewoon omdat de Jack&Bill Foundation van merken houdt.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing