JWT's multimediale UPC-campagne 'Overal Live TV'
- Bureaus
- 23 jul 2014 @ 13:47
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CampagnesCommercialsTelevisieMedia
- 23 jul 2014 @ 13:47
- Redactie Bureaus
Bij UPC kun je voortaan overal live televisie kijken. Zowel binnenshuis als buitenshuis, op je smartphone, tablet of laptop, zowel met 3G als 4G. JWT Amsterdam heeft voor deze nieuwe dienst een multimediale campagne ontwikkeld. Behalve de tv-commercial met een zingende Johnny de Mol worden ook radio, online, out-of-home en DM ingezet. 'Don't stop me now!'
Afgelopen vrijdag werd de tv-commercial voor het eerst uitgezonden. In de veertig seconden durende spot zien we Johnny de Mol die binnenshuis op de bank televisie zit te kijken. Hij kijkt naar een optreden van Queen. Terwijl we luisteren naar 'Don’t Stop Me Now' is hij niet te stoppen. Hij gaat letterlijk van binnen naar buiten terwijl hij tv kijkt op smartphone, tablet of laptop.
'Met deze dienst ontwikkelt UPC zich razendsnel', zegt Brigitte Verwij, manager Marketing Communications bij UPC. 'Ooit begonnen als aanbieder die thuis tv, internet en bellen verzorgt, hebben we nu niet alleen snel internetten buiten via WifiSpots geintroduceerd, maar zijn we de eerste die het ook mogelijk maakt dat je binnen, buiten, echt overal, tv kunt kijken. En zetten hiermee nu echt de grote stap naar buiten.'
UPC hoopt veel klant te interesseren voor de online tv-dienst 'Binnen, buiten, overal!' Als marktleider in Nederland, zeker na de overname van Ziggo, lonkt uiteraard een enorme groeimarkt.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- altijd
- televisie
- buitenshuis
- on demand
- tv kijken
- JWT
- commercial
- reclame
- digitaal
- campagne
- Horizon
- overal
- UPC
- Online TV
- Johnny de Mol
- don't stop me now
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- Kinesso lanceert Performance Solutions
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing