JWT's multimediale UPC-campagne 'Overal Live TV'

JWT's multimediale UPC-campagne 'Overal Live TV'
  • Bureaus
  • 23 jul 2014 @ 13:47
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesCommercialsTelevisieMedia

Bij UPC kun je voortaan overal live televisie kijken. Zowel binnenshuis als buitenshuis, op je smartphone, tablet of laptop, zowel met 3G als 4G. JWT Amsterdam heeft voor deze nieuwe dienst een multimediale campagne ontwikkeld. Behalve de tv-commercial met een zingende Johnny de Mol worden ook radio, online, out-of-home en DM ingezet. 'Don't stop me now!'

Afgelopen vrijdag werd de tv-commercial voor het eerst uitgezonden. In de veertig seconden durende spot zien we Johnny de Mol die binnenshuis op de bank televisie zit te kijken. Hij kijkt naar een optreden van Queen. Terwijl we luisteren naar 'Don’t Stop Me Now' is hij niet te stoppen. Hij gaat letterlijk van binnen naar buiten terwijl hij tv kijkt op smartphone, tablet of laptop.

'Met deze dienst ontwikkelt UPC zich razendsnel', zegt Brigitte Verwij, manager Marketing Communications bij UPC. 'Ooit begonnen als aanbieder die thuis tv, internet en bellen verzorgt, hebben we nu niet alleen snel internetten buiten via WifiSpots geintroduceerd, maar zijn we de eerste die het ook mogelijk maakt dat je binnen, buiten, echt overal, tv kunt kijken. En zetten hiermee nu echt de grote stap naar buiten.'

UPC hoopt veel klant te interesseren voor de online tv-dienst 'Binnen, buiten, overal!' Als marktleider in Nederland, zeker na de overname van Ziggo, lonkt uiteraard een enorme groeimarkt. 



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken