Blue Sky Group nieuwe klant van BVH
- Bureaus
- 19 aug 2014 @ 10:19
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ZakelijkCommunicatieKlantenStrategie
- 19 aug 2014 @ 10:19
- Redactie Bureaus
Pensioenuitvoerder Blue Sky Group is klant geworden bij BVH Identity Driven Advertising. De full-service dienstverlener voor pensioenfondsen van grote, vaak internationale ondernemingen is op zoek naar een onderscheidende merkpositionering.
Jeroen Kaal, ceo van BVH: 'Blue Sky Group wil de positieve ontwikkeling die het doormaakt verstevigen en meer ondernemingspensioenfondsen werven als klant. Aan ons is gevraagd ze daarbij te adviseren. Dat gaan we doen door het scherp krijgen en goed uitdragen van het merkverhaal. Ook de ontwikkeling van een bijpassend creatief concept en de doorvertaling naar (marketing)communicatie en employer branding zal door BVH worden gedaan.'
Blue Sky Group heeft bewust voor BVH gekozen, aldus Ruud Lahr, manager Marketing & Acquisitie: 'Hun ideeën over merkidentiteit spraken ons aan. Er lag er geen kant-en-klare briefing, het bureau moest zelf op zoek naar de essentie. In onze branche is het onderscheidend vermogen van de verschillende aanbieders beperkt. Toch zijn er wel degelijk grote verschillen, vooral qua bedrijfscultuur. De uitdaging voor BVH is om wat Blue Sky Group anders maakt te vertalen in visie, woord en beeld.'
Blue Sky Group verzorgt pensioenadministratie, bestuursondersteuning, vermogensbeheer en adviesdiensten voor de pensioenfondsen van onder andere KLM, IBM, Total, Staples en Alcatel Lucent. In totaal heeft het bedrijf zo'n 85.000 mensen in de administratie en bedraagt het beheerd vermogen 18 miljard euro.
Hieronder een oude informele campagne voor een KLM-pensioenproduct van Blue Sky Group.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- communicatie
- pensioen
- merk
- bureau
- Jeroen Kaal
- klant
- identiteit
- Ruud Lahr
- marketing
- administratie
- Blue Sky Group
- BVH
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- NS laat reizigers aan het woord in... 23-04-2024
- Xelion kiest Fightclub 23-04-2024
- Nieuwe campagne... 23-04-2024
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing