Lexus strikt Will.i.am voor campagne 'Striking Angles'

Lexus strikt Will.i.am voor campagne 'Striking Angles'
  • Bureaus
  • 1 aug 2014 @ 12:20
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • MerkenCampagnesPartnershipMarketing

Luxe automerk Lexus is een samenwerking aangegaan met muzikant Will.i.am. De Grammy-winnaar gaat uitdragen dat Lexus vooroploopt met uitdagend design en prikkelende technologie. Het partnership is onderdeel van de 'Striking Angles'-campagne rond de introductie van de nieuwe Lexus NX 300h.

Als onderdeel van de gezamenlijke campagne ontwerpt Will.i.am een speciale, gelimiteerde Lexus NX. Bovendien maakt hij zijn opwachting in een tv-commercial die later dit jaar wordt gelanceerd.

Om de start van de samenwerking tussen de populaire artiest en Lexus te markeren, is een korte film gemaakt. Het is een ode aan de synergie tussen innovatie en technologie. De film en brengt Will.i.am’s hit 'Dreaming About The Future' tot leven. Aan het nummer werkte ook de Braziliaanse muzikant Sérgio Mendes mee.

Will.i.am over de samenwerking: 'Wat ik ook doe, ik wil dat het striking is. Ik wil innoveren, ik houd van vernieuwing. Mijn partnership met Lexus is niet anders. We delen dezelfde opvatting over design en dat geeft ruimte om samen te werken in deze veelzijdige "Striking Angles"-campagne. De campagne prikkelt de heersende opvattingen over design en zal de verbeeldingskracht van mensen uitdagen.'

Alain Uyttenhoven, topman van Lexus Europe: 'We vinden het geweldig dat we samen kunnen werken met will.i.am. Zijn ongeëvenaarde passie voor design gekoppeld aan zijn ongelooflijke creativiteit maakt hem de perfecte partner voor onze Lexus NX-campagne.'



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken