Lexus strikt Will.i.am voor campagne 'Striking Angles'
- Bureaus
- 1 aug 2014 @ 12:20
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - MerkenCampagnesPartnershipMarketing
- 1 aug 2014 @ 12:20
- Redactie Bureaus
Luxe automerk Lexus is een samenwerking aangegaan met muzikant Will.i.am. De Grammy-winnaar gaat uitdragen dat Lexus vooroploopt met uitdagend design en prikkelende technologie. Het partnership is onderdeel van de 'Striking Angles'-campagne rond de introductie van de nieuwe Lexus NX 300h.
Als onderdeel van de gezamenlijke campagne ontwerpt Will.i.am een speciale, gelimiteerde Lexus NX. Bovendien maakt hij zijn opwachting in een tv-commercial die later dit jaar wordt gelanceerd.
Om de start van de samenwerking tussen de populaire artiest en Lexus te markeren, is een korte film gemaakt. Het is een ode aan de synergie tussen innovatie en technologie. De film en brengt Will.i.am’s hit 'Dreaming About The Future' tot leven. Aan het nummer werkte ook de Braziliaanse muzikant Sérgio Mendes mee.
Will.i.am over de samenwerking: 'Wat ik ook doe, ik wil dat het striking is. Ik wil innoveren, ik houd van vernieuwing. Mijn partnership met Lexus is niet anders. We delen dezelfde opvatting over design en dat geeft ruimte om samen te werken in deze veelzijdige "Striking Angles"-campagne. De campagne prikkelt de heersende opvattingen over design en zal de verbeeldingskracht van mensen uitdagen.'
Alain Uyttenhoven, topman van Lexus Europe: 'We vinden het geweldig dat we samen kunnen werken met will.i.am. Zijn ongeëvenaarde passie voor design gekoppeld aan zijn ongelooflijke creativiteit maakt hem de perfecte partner voor onze Lexus NX-campagne.'
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- reclame
- commercial
- campagne
- Striking Angles
- Lexus NX
- partnership
- Lexus
- samenwerking
- automotive
- auto
- Will.i.am
- innovatie
- muziek
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Shortlisten SAN ABC Accenten 2023... 23-04-2024
- Bar-le-Duc richt nieuwe campagne op... 22-04-2024
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing