Sensus kiest voor Living the brand

Sensus kiest voor Living the brand
  • Bureaus
  • 28 aug 2014 @ 14:11
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • KlantenPitchesCampagnes

Na een pitch heeft Sensus, onderdeel van Royal Cosun, de communicatiebelangen ondergebracht bij Living the brand. Sensus is fabrikant van inuline een natuurlijk vezel dat dient als vet- en suikervervanger. Het product maakt een snelle ontwikkeling doo op de internationale voedingsmarkt.

Living the brand legt zich steeds sterker toe op communicatie tijdens verandertrajecten. Voor Sensus ontwikkelde De Postioneerders een nieuwe positionering. Deze is het uitgangspunt voor de campagne die voor rekening van Living the brand is.

Snelle uitrol
Eind augustus start de interne campagne, die snel gevolgd zal worden door de uitrol van onder meer de nieuwe website. Het hoofdkantoor van Sensus bevindt zich in Nederland en er zijn verkoopkantoren in Noord-Amerika en Azië.
 

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken