Bloemenbureau Holland en Kingsday lanceren online film 'The Flower Effect'

Bloemenbureau Holland en Kingsday lanceren online film 'The Flower Effect'
  • Bureaus
  • 24 sep 2014 @ 10:56
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • CampagnesMarketingInspiratieCreatie

Mooiwatbloemendoen.nl, het consumentenmerk van Bloemenbureau Holland, heeft een online film gelanceerd: ‘The Flower Effect’. De film, gemaakt door Kingsday in samenwerking met WeFilm, ondersteunt de bloemenpromotie in Nederland, Duitsland, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk.

In de korte film van regisseur Basha de Bruijn vindt de bijzondere Sophie een prachtige bos bloemen. Zijn ze van Paul, de man van haar dromen...? De film is voor de verschillende doelmarkten gemaakt, dus met voice-overs in verschillende talen. 

Bram de Rooij, creatief directeur van Kingsday: 'Als je met een mooie bos bloemen over straat loopt, gaan mensen opeens op je reageren. Ze kijken, roepen je na of maken gezellig een praatje. Dat is het Flower Effect en dat wilden we eens op een bijzondere manier laten zien. Daarom zijn de reacties van de voorbijgangers in de film stuk voor stuk helemaal echt – alleen Sophie en Paul zijn acteurs.'

De film staat op Mooiwatbloemendoen.nl en haar internationale varianten. Bij relevante bloggers en de redacties van diverse off- en online vrouwenmagazines zullen mysterieuze boeketten worden bezorgd en o.a. via GoViral wordt de film online verspreid.

Credits:

Opdrachtgever: Bloemenbureau Holland
PR bureau: the Gardeners
Bureau: Kingsday
Mediabureau: Universal Media
Productiemaatschappij: WeFilm
Regie: Basha de Bruijn
Muziek: Helge Slikker



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken