Persgroep en TBWA starten campagne over aandacht

Persgroep en TBWA starten campagne over aandacht
  • Bureaus
  • 30 sep 2014 @ 14:31
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Print

Woensdag 1 oktober gaat de nieuwe B2B-campagne van De Persgroep Nederland van start. De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is gebaseerd op het inzicht dat je niks hebt aan bereik zonder aandacht.

'Als je de krant leest en reclame tegenkomt, ga je niet, zoals bij een reclameblok op tv, even iets anders doen, zoals een drankje inschenken of de hond uitlaten', aldus De Persgroep. 'In onze nieuwsmedia krijgt een advertentie de volle aandacht, gemiddeld 18 minuten per dag van 3,8 miljoen unieke mensen.'

Doel van de campagne is om de vaak vergeten factor ‘aandacht’ opnieuw op de kaart te zetten bij adverteerders, media- en reclamebureaus. De campagne wordt gevoerd via print, online, radio en middels 1-op-1 salesactiviteiten van De Persgroep.

Credits

Bureau: TBWA\Neboko | Merk: De Persgroep Nederland | Verantwoordelijk bij klant: Stefanie van Rootselaar, Willem-Albert Bol en Dorien Ellenbroek

www.persgroep.nl/aandacht


Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken