Fitzroy maakt nieuwe campagne voor Knab

Fitzroy maakt nieuwe campagne voor Knab
  • Bureaus
  • 2 sep 2014 @ 10:55
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Na een vooral instrumenteel ingestoken campagne begin van het jaar, start online bank Knab met een nieuwe geïntegreerde campagne. Deze campagne is een vervolgstap waarin meer inhoud wordt gegeven aan Bank in jouw Voordeel en laat zien hoe Knab haar klanten helpt om het maximale uit hun geld te halen.

Leslie Hogeveen, Marketing Manager bij Knab: 'In de vorige campagne lag de nadruk vooral op conversie en dat heeft, mede, voor een verdrievoudiging van de klanteninstroom gezorgd. Voor deze campagne wilden we ook iets meer inhoud aan Knab geven en het feit dat we een online challenger zijn meer benadrukken.' 

Jur Baart van Fitzroy: 'Naast de gevraagde inhoud, hebben we ook gezocht naar een manier om ook visueel het feit dat Knab een online bank is te ondersteunen. We zijn uiteindelijk tot een vorm gekomen waar we het dynamische leven van de doelgroep door middel van online devices en schermen uitbeelden. Het zijn 3 commercials van 40 seconden lang die specifiek op een voordeel van Knab in gaan: 2x rente (zowel op je betaal- als spaarrekening), een vast laag maandbedrag zonder extra kosten en de online overstapservice. Dit is zo onderscheidend dat we denken dat we het succes van de vorige campagne kunnen overtreffen.' 

De campagne is te zien zijn via televisie, online en guerilla.

www.knab.nl www.fitzroy.nl



Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken