MediaMonks neemt meerderheidsbelang in ebuilders
- Bureaus
- 4 sep 2014 @ 10:54
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - Geen tag
- 4 sep 2014 @ 10:54
- Redactie Bureaus
MediaMonks kondigt vandaag de acquisitie van digitaal productiebureau ebuilders aan. Ebuilders specialiseert zich in de bouw, adaptatie en uitrol van online campagnematerialen en wordt een verlengstuk van MediaMonks’ huidige productiecapaciteiten.
MediaMonks behoort zowel in binnen- en buitenland tot de meest bekroonde digitale productiebureaus. Het bedrijf specialiseert zich in de creatieve digitale productie van high-end digitaal werk in opdracht van reclamebureaus.
MediaMonks CEO, Victor Knaap: 'Met een belang in ebuilders geven wij gehoor aan de groeiende vraag naar build-to-spec-productiewerk bij onze klanten. ebuilders heeft zich in de laatste twaalf jaar bewezen als een betrouwbare productiepartner die zich kan meten met buitenlandse partijen zoals Tag en Deliver. Wij vinden het belangrijk om productiediensten lokaal aan te bieden en met ebuilders investeren wij in een van de meest ervaren partijen binnen de Nederlandse markt.'
Het werk van ebuilders kan gezien worden als ‘eerstelijnsproductie’ omdat het concept en design vaak al zijn ontwikkeld, zegt oprichter Joris Barendregt: 'Ons werk bestaat uit het bouwen van Drupal- en WordPress-websites, het produceren van campagnes en assets op basis van bestaand materiaal en het uitrollen van online campagnes – productiewerk dat noodzakelijk is als je succesvol wilt adverteren in verschillende markten en formaten. We zijn daarmee een logische aanvulling op de diensten die MediaMonks biedt.'
Ebuilders blijft zelfstandig opereren onder leiding van Joris Barendregt en wordt op 18 september gepresenteerd aan klanten en relaties van MediaMonks.
www.mediamonks.com
www.ebuilders.nl
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing