MediaScience van start op de Belgische markt

MediaScience van start op de Belgische markt
  • Bureaus
  • 4 sep 2014 @ 10:51
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Mediabureau

MediaScience heeft per 15 augustus 2014 een vestiging geopend in België. De Belgische markt wordt betreden om de kennis en expertise op het gebied van realtime marketing bij lokale adverteerders uit te breiden. Het digitale marketingbureau heeft wereldwijd verschillende campagnes uitgevoerd, waaronder in diverse Europese landen, maar ook in Azië en de U.S.

Simon Aurik, mede oprichter van MediaScience: 'Onze specifieke werkwijze is heel succesvol en nu willen we deze werkwijze ook mogelijk maken voor Belgische adverteerders. Door de beste technologieën op het gebied van data, media en creatie zorgen wij voor een beter bereik van de doelgroep, betere resultaten en relevante inzichten. Samen met lokale experts breiden wij onze kennis uit, zodat meer adverteerders kunnen profiteren van onze expertise. Hiermee kunnen wij adverteerders een voorsprong geven ten opzichte van haar concurrenten.'

Simon de Smet, die voorheen Beslist.be succesvol op de Belgische markt introduceerde, is actief bij de verdere lancering van de vestiging in België. Door zijn achtergrond aan publisher- en klantzijde is hij expert op het gebied van strategie, e-commerce en off- en online communicatie. Hij was voor zijn betrekking bij Beslist.be, werkzaam als e-commerce verantwoordelijke bij Santander Consumer Finance.

Het digitale marketingbureau MediaScience werd in 2011 opgericht door Boudewijn van Ewijk, René Zeedijk en Simon Aurik.

www.mediascience.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken