Persuade Brand Interaction maakt campagne voor Zeeman

Persuade Brand Interaction maakt campagne voor Zeeman
  • Bureaus
  • 2 sep 2014 @ 08:05
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Geen tag

Zeeman start een campagne waarin geen professionele modellen maar eigen klanten de hoofdrol krijgen. En wel in hun ondergoed. Voor deze campagne werd in mei een oproep gedaan via onder andere winkel, televisie en internet: Durf jij wel als ondergoedmodel? De reacties waren overweldigend. Meer dan 8000 klanten durfden het aan om als model in hun ondergoed te worden gefotografeerd en gefilmd. Uiteindelijk hebben 90 klanten voor de camera gestaan.

Met de campagne wil Zeeman duidelijk maken dat Zeeman goed ondergoed heeft voor iedereen. Ondergoed in vele soorten en maten, voor mensen in alle soorten en maten. De campagne laat zien dat ondergoed van Zeeman goed zit, goed staat en van goede kwaliteit is. 

De reclamecampagne loopt tot eind september en wordt ingezet op tv, internet en via de winkels.

 

Credits

Bureau: Persuade Brand Interaction / Account: Linda van der Velden / Strategie: Michiel Rijshouwer / Creatie: Robbert Dirksen, Wouter Kraaijvanger, Liesbeth Maliepaard, Grad Peters, Martijn Rijken, Ruud van Esch / Regisseur/ fotograaf: Marijke de Gruijter / Opdrachtgever: Caroline van Turennout / Jacques van der Bom 

 

www.zeeman.com
www.persuade.nl

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken