RA*W organiseert Career Day

RA*W organiseert Career Day
  • Bureaus
  • 23 sep 2014 @ 13:03
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • EvenementCreatieInspiratieBranding

Carrière maken is iets waar we elke dag bewust of onbewust keihard mee bezig zijn. Maar jonge reclamemakers zijn zo hard aan het ‘vlammen’, dat ze bijna vergeten anderen te vertellen waar ze goed in zijn. Of, ze weten gewoon niet hoe ze dit moeten vertellen en aan wie. We werken in de communicatie-branche en communiceren gaat ons toch iets beter af dan onszelf profileren. Daarom organiseert RA*W op 25 oktober Career Day.

Tijdens RA*W Career Day leren jonge talenten onder anderen hoe ze zichzelf kunnen profileren op social media, hoe ze meer kunnen halen uit een contractbespreking en de do’s en don’ts van netwerken. Want, als jij jezelf niet verkoopt doet niemand het.

Sprekers tijdens RA*W Career Day zijn: Ashley Vinson (Head of Brand Strategy, Twitter Benelux), Astrid Prummel (hoofdredacteur Adformatie en Creatie), Bas Westland (Managing Partner, E-People), Sophie Worth (Creative Recruiter, W+K Amsterdam), Ron Simpson (Creative Director, Don’t Say Nothing) en Adrienne Julius (senior consultant bij Result Recruiting Group).

Het doel van RA*W Career Day is niet om deelnemers te stimuleren direct een andere baan te zoeken, maar juist om bewuster na te denken over hun carrièrepad. RA*W Career Day is net zoals alle andere RA*W events gratis, echter is de dag puur bedoeld voor jonge ambitieuze talenten die 1 tot 5 jaar werkzaam zijn in de reclamebranche.

Meer informatie over RA*W Career Day: RawAdvertisers.nl/event/careerday

Aanmelden voor het event kan via Facebook.   

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken