RA*W organiseert Career Day
- Bureaus
- 23 sep 2014 @ 13:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - EvenementCreatieInspiratieBranding
- 23 sep 2014 @ 13:03
- Redactie Bureaus
Carrière maken is iets waar we elke dag bewust of onbewust keihard mee bezig zijn. Maar jonge reclamemakers zijn zo hard aan het ‘vlammen’, dat ze bijna vergeten anderen te vertellen waar ze goed in zijn. Of, ze weten gewoon niet hoe ze dit moeten vertellen en aan wie. We werken in de communicatie-branche en communiceren gaat ons toch iets beter af dan onszelf profileren. Daarom organiseert RA*W op 25 oktober Career Day.
Tijdens RA*W Career Day leren jonge talenten onder anderen hoe ze zichzelf kunnen profileren op social media, hoe ze meer kunnen halen uit een contractbespreking en de do’s en don’ts van netwerken. Want, als jij jezelf niet verkoopt doet niemand het.
Sprekers tijdens RA*W Career Day zijn: Ashley Vinson (Head of Brand Strategy, Twitter Benelux), Astrid Prummel (hoofdredacteur Adformatie en Creatie), Bas Westland (Managing Partner, E-People), Sophie Worth (Creative Recruiter, W+K Amsterdam), Ron Simpson (Creative Director, Don’t Say Nothing) en Adrienne Julius (senior consultant bij Result Recruiting Group).
Het doel van RA*W Career Day is niet om deelnemers te stimuleren direct een andere baan te zoeken, maar juist om bewuster na te denken over hun carrièrepad. RA*W Career Day is net zoals alle andere RA*W events gratis, echter is de dag puur bedoeld voor jonge ambitieuze talenten die 1 tot 5 jaar werkzaam zijn in de reclamebranche.
Meer informatie over RA*W Career Day: RawAdvertisers.nl/event/careerday
Aanmelden voor het event kan via Facebook.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- event
- jong
- bureaus
- talent
- aanmelden
- hrm
- inspiratie
- evenement
- creatieven
- Career Day
- RA*W
- reclamemakers
- jonge honden
- inschrijven
- carriere
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing