Smart.pr werkt voor Discovery
- Bureaus
- 30 sep 2014 @ 12:48
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PRTelevisieMediastrategiePromotie
- 30 sep 2014 @ 12:48
- Redactie Bureaus
Discovery Networks Benelux heeft voor het versturen van persberichten, beheren van perscontacten en vinden van de juiste journalisten gekozen voor de software van Smart.pr.
‘Discovery is natuurlijk een schitterende aanvulling op ons klantenportfolio. We zijn heel trots dat we voor een organisatie mogen werken die wereldwijd zoveel mensen aanspreekt’, aldus Mark Walschot, CEO van Smart.pr.
Mabelie Bruijns, Pers en Communicatie Manager Discovery Networks Benelux, zegt over de samenwerking: 'We zien Smart.pr als een professionalisering van onze persbenadering richting journalisten. Niet alleen doordat Smart pr een efficiënte persbenadering aanbiedt, maar tevens doordat we beter zicht krijgen in onze media-impact en dus onze resultaten.'
Discovery Networks Benelux voert de volgende zenders in Nederland: Discovery Channel, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science en Discovery World. De zenders Discovery Channel en TLC zijn in Nederland overal te ontvangen. Daarnaast zijn de programma’s van Discovery Channel en TLC bij een groeiend aantal distributeurs ook op on-demand basis te zien. De Discovery- en TLC-panels bestaan momenteel uit bijna 30.000 leden.
Lees ook: Smart.pr werkt samen met Clipit
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Mark Walschot
- Discovery Channel
- promotie
- persberichten
- klant
- Discovery
- communicatie
- televisie
- PR
- Smart.pr
- software
- TLC
- bureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing