Smart.pr werkt voor Discovery

Smart.pr werkt voor Discovery
  • Bureaus
  • 30 sep 2014 @ 12:48
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • PRTelevisieMediastrategiePromotie

Discovery Networks Benelux heeft voor het versturen van persberichten, beheren van perscontacten en vinden van de juiste journalisten gekozen voor de software van Smart.pr.

‘Discovery is natuurlijk een schitterende aanvulling op ons klantenportfolio. We zijn heel trots dat we voor een organisatie mogen werken die wereldwijd zoveel mensen aanspreekt’, aldus Mark Walschot, CEO van Smart.pr.

Mabelie Bruijns, Pers en Communicatie Manager Discovery Networks Benelux, zegt over de samenwerking: 'We zien Smart.pr als een professionalisering van onze persbenadering richting journalisten. Niet alleen doordat Smart pr een efficiënte persbenadering aanbiedt, maar tevens doordat we beter zicht krijgen in onze media-impact en dus onze resultaten.'

Discovery Networks Benelux voert de volgende zenders in Nederland: Discovery Channel, TLC, ID, Animal Planet, Discovery Science en Discovery World. De zenders Discovery Channel en TLC zijn in Nederland overal te ontvangen. Daarnaast zijn de programma’s van Discovery Channel en TLC bij een groeiend aantal distributeurs ook op on-demand basis te zien. De Discovery- en TLC-panels bestaan momenteel uit bijna 30.000 leden. 

Lees ook: Smart.pr werkt samen met Clipit

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken