TBWA ontwikkelt werk voor Heineken-thuistap The Sub

TBWA ontwikkelt werk voor Heineken-thuistap The Sub
  • Bureaus
  • 29 sep 2014 @ 19:10
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • Klanten

Op 25 september lanceerde Heineken een nieuwe thuistap: The Sub, Thuistap Next Level. TBWA heeft het internationale format verrijkt met een lokale campagne waarin de USP’s van de tap op subtiele wijze worden onthuld.

Het innovatieve karakter, het strakke design en de koeling van het bier tot 2 graden zijn kenmerkend voor deze Thuistap. Naast de digitale campagne wordt ook outdoor ingezet in grote steden.

Credits

Creatie: Ruben van de Groep, Robin Plaisir, Yacco Vijn, Bas Engels |  Account:Marianne Herweijer, Roos de Groot, Juliette Rietveld, Robert Volten

www.heineken.com/nl
www.tbwa.nl

 
Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken