Arla kiest Duval Guillaume voor mondiale campagne

Arla kiest Duval Guillaume voor mondiale campagne
  • Bureaus
  • 31 okt 2014 @ 15:16
  • Link
  • Redactie Bureaus
    Redactie Bureaus

    Redactie
    MarketingTribune
  • StrategieCampagnesPitchesFoodMerken

Zuilvelfabrikant Arla heeft het Belgische reclamebureau Duval Guillaume geselecteerd om de internationale lancering van het merk Unika by Castello te begeleiden als global lead agency.

Unika by Castello, een van de topmerken uit het Arla-portfolio, wordt binnenkort in verschillende landen over de hele wereld gelanceerd, met een sterke focus op de VS. Het merk biedt een breed scala aan premium kazen, die zijn gemaakt in samenwerking met bekende Deense top-chefs.

Duval Guillaume is verkozen tot global lead agency en zal de geïntegreerde lanceringscampagne verzorgen. De onlangs aangestelde Nederlandse managing director Alewijn Dekker van Duval Guillaume laat weten: 'We kijken er enorm naar uit om voor Unika by Castello aan de slag te gaan. We zetten een compleet nieuw en wereldwijd merk neer, op een zeer creatieve en impactvolle manier.'

Francesco B. Leone, Vice-President Global Categories and Operations van Arla: 'Met Unika by Castello creëren we een nieuw concept in de premium food categorie. We verkennen nieuwe grenzen qua creativiteit en innovatie. En tegelijkertijd ontwikkelen we nieuwe manieren van communicatie richting de consument. Duval Guillaume is voor ons de perfecte partner om dit wereldwijde avontuur tot leven te brengen.'

Arla Foods is een Zweeds-Deense zuivelcoöperatie gevestigd in Århus (Denemarken) en is de grootste zuivelproducent van Scandinavië.

Redactie Bureaus

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken