Arla kiest Duval Guillaume voor mondiale campagne
- Bureaus
- 31 okt 2014 @ 15:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - StrategieCampagnesPitchesFoodMerken
- 31 okt 2014 @ 15:16
- Redactie Bureaus
Zuilvelfabrikant Arla heeft het Belgische reclamebureau Duval Guillaume geselecteerd om de internationale lancering van het merk Unika by Castello te begeleiden als global lead agency.
Unika by Castello, een van de topmerken uit het Arla-portfolio, wordt binnenkort in verschillende landen over de hele wereld gelanceerd, met een sterke focus op de VS. Het merk biedt een breed scala aan premium kazen, die zijn gemaakt in samenwerking met bekende Deense top-chefs.
Duval Guillaume is verkozen tot global lead agency en zal de geïntegreerde lanceringscampagne verzorgen. De onlangs aangestelde Nederlandse managing director Alewijn Dekker van Duval Guillaume laat weten: 'We kijken er enorm naar uit om voor Unika by Castello aan de slag te gaan. We zetten een compleet nieuw en wereldwijd merk neer, op een zeer creatieve en impactvolle manier.'
Francesco B. Leone, Vice-President Global Categories and Operations van Arla: 'Met Unika by Castello creëren we een nieuw concept in de premium food categorie. We verkennen nieuwe grenzen qua creativiteit en innovatie. En tegelijkertijd ontwikkelen we nieuwe manieren van communicatie richting de consument. Duval Guillaume is voor ons de perfecte partner om dit wereldwijde avontuur tot leven te brengen.'
Arla Foods is een Zweeds-Deense zuivelcoöperatie gevestigd in Århus (Denemarken) en is de grootste zuivelproducent van Scandinavië.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- food
- Unika
- kaas
- campagne
- Unika by Castello
- Alewijn Dekker
- reclame
- Duval Guillaume
- Castello
- lead agency
- Arla
- marketing
- pitch
- lancering
- reclamebureau
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
- branded content Weg met lelijk Laat je raken door Onwijs...
- Kinesso lanceert Performance Solutions
Laatste Nieuws
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren 19-04-2024
- De marketingtransfers van week 16,... 19-04-2024
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing