Brand Bier brengt ode aan 'eerste slok'
- Bureaus
- 29 okt 2014 @ 12:16
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - CreatieReclameCampagnesCommercialsInspiratie
- 29 okt 2014 @ 12:16
- Redactie Bureaus
Vanaf donderdag 30 oktober is de nieuwe commercial van Brand Bier op televisie te zien, maar hij beleeft vandaag al zijn première op Facebook. Heineken Nederland spreekt over het tweede hoofdstuk in de campagne ‘De Eerste Slok’, ontwikkeld door creative agency Indie en Sunshine and Sausages.
De commercial refereert aan een basaal gevoel: 'Als je net besteld hebt aan de bar. Na een lange autorit. Na een dag hard werken thuiskomen. Je verlangt naar een koud glas bier, maar moet nog even wachten. Dát moment, je kent het wel.' Met dit in het achterhoofd lanceert Brand ‘De Eerste Slok’. Of beter gezegd het verlangen naar de eerste slok. 'Want soms moet je er wat moeite voor doen, of even geduld hebben. Om daarna te genieten van een glas Brand, met die intense uitgesproken smaak.'
De nieuwe Brand-commercial is sinds vandaag te zien op Facebook. Inmiddels is hij ook toegevoegd aan het YouTube-kanaal van het biermerk.
Credits:
Klant: Brand Bier (Heineken Nederland)
Veranwoordelijk: Bram Westenbrink, Marc Scholten, Baukje de Nekker
Creatie: INDIE
Motion Design Director: Paul Postma
Productiemaatschappij: Hazazah Film & Photography
Regisseur: Krijn van Noordwijk
Producer: Cynthia Fidder
D.O.P.: Mick van Rossum
Editor: Govert Janse
Muziek: MassiveMusic
Geluid: Studio De Keuken
On-line post-productie: Captcha!
Mediastrategie: Starcom
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
- Indie
- Brand
- eerste slok
- bier
- spot
- slok
- marketing
- campagne
- première
- commercial
- Heineken
- Brand Bier
- film
- Sunshine and Sausages
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing