Brian Oostenbrink chief experience officer The Valley
- Bureaus
- 22 okt 2014 @ 08:03
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - PersonaliaZakelijkE-marketing
- 22 okt 2014 @ 08:03
- Redactie Bureaus
Met ingang van 1 oktober is Brian Oostenbrink aangetreden als chief experience officer bij The Valley. De positie van CXO is nieuw gecreëerd en aan de bureauleiding toegevoegd. Oostenbrink was hiervoor werkzaam als Head of User Experience & Design bij ING Netherlands.
In die rol was hij eindverantwoordelijk voor de strategie en ontwikkeling van de ‘best in class’ user experience over de verschillende kanalen en digital touchpoints van ING. Voorbeelden hiervan zijn de online omgeving voor banking, beleggen en diverse ING apps. Eerder vervulde hij vergelijkbare managementfuncties bij onder andere Rhinofly en Isobar. Brian wordt binnen de directie mede verantwoordelijk voor de nieuwe strategische richting van de bureaugroep.
Philip Kok, CEO van The Valley: 'Met Brian versterken wij bewust de directie en de bureaugroep op het gebied van senior strategie en creatie. Brian heeft een sterke visie op het creëren van een excellente user experience, het inzetten van nieuwe creativiteit en het aannemen van de beste creatieve mensen. Daarnaast heeft hij een scherp oog voor een perfecte executie van de concepten, zodat we nog beter aan de verwachtingen van onze klanten voldoen. De CXO rol is vernieuwend en past perfect in de nieuwe richting die we met the valley op gaan en waarover later dit jaar meer duidelijk zal worden.'
Brian Oostenbrink over zijn keuze voor The Valley: 'Dit bureau bouwt merken met doortastende brand experiences door de gehele customer journey. De combinatie van merk denken, hun eigen dataplatform en het creëren van unieke digital customer experiences is wat the valley op dit moment uniek maakt. De kwaliteit en de diversiteit van de klantenportefeuille van the valley is indrukwekkend. Ik verheug mij om mijn ervaring opgedaan aan zowel bureau- als klantzijde bij the valley in zetten. En met het team engaging brand experiences te ontwikkelen die goed aansluiten op de wensen van de consumenten en zodoende waarde creëren voor onze opdrachtgevers.'
Bureaugroep The Valley is gespecialiseerd in cross channel marketing communicatie en bestaat uit internetbureau the people’s valley, eCRM bureau Veritate, reclamebureau Pickle Factory en mobtzu, specialist in mobile experiences. De gemeenschappelijke bureaufilosofie ‘one is a crowd’ is een belangrijk fundament onder de groep. Inmiddels telt the valley ruim 70 professionals. De leiding van de groep is in handen van CEO Philip Kok. De wortels van de bureaugroep gaan terug tot 1995. the valley behoort daarmee tot één van de eerste online bedrijven in Nederland.
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- De marketingtransfers van week 13,... 29-03-2024
- Landelijke preventiecampagne moet... 28-03-2024
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing